***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Pietons à Paris - 12 juli,2014,...

12 juli,2014,...

Parijs.
Zalige dag gehad.
Dochter en beste vriendin richting WK Acro,
Vader, moeder (en Kaat) vonden dus eens te meer reden
om nog maar eens een dagje Parijs onder ons voeten te schuiven.

Dat het de" dag van de analoge fotografie was, is een bijzaak.
Nu heb ik me wel de plicht opgelegd geen digitale beelden te maken.
Of het zij met mijn telefoon.
Wat familie 'kliekjes'.

Eentje juist bij het buitenkomen van de parking.
multi belichting met mijn Fuji x100s.
Daarna het 'bakje' terug in de wagen gelegd.
Ik blijf erbij dat die multi belichtingen iets voor mij zijn.
Maar dan wel onder de conditie dat je vol voor de fotografie kunt gaan.
En da is soms wa moeilijk te combineren (Fotografie-gezin.)





Geen opmerkingen: