***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Selfie! ( Photografiere dich selbst )

Ahhhh,...
Berlijn.
Net terug.
Wat een stad!
Jammer dat ik niet hou niet van fotograferen met 'derden' rondom mij".
Vakantie (met gezin) en fotografie blijkt niet te rijmen voor mij.
Op een vreemde manier belemmert men mijn denken.
Da gaat gewoon niet samen.

Hoop wel op een paar mooie analoge beelden.

Dit stond wel op mijn programma :
Falckensteinstraße.
Dezelfde plaats waar we vorig jaar (klik hier) den bak ingingen,Fien, Inge en ik,
hebben we het er nu weer op gewaagd, mijn vrouwjte, Kaat en ik.

Dolle pret.
Voor geen geld.
echte Selfie's 2 euro !!!
4 Mooie foto's.







Als je Falckensteinstraße, op google opzoekt, laat u niet misleiden, buurt is geëvolueerd in de meest positieve zin.
Je kan er heerlijk eten voor GEEN geld.
37 euro drank en aperitief inbegrepen, heerlijk Pakistaans.
Restaurant Sadhu.
Op vraag : helemaal niet pikant!
37 euro!!!
Trouwens heel dicht bij de East Side Gallery

En als je in de buurt zijt.
Vergeet de fotobak niet!

Geen opmerkingen: