***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Een weekje moeten over pitten (verlof)

Ik heb den indruk, dat ik in congé ben.
Eindelijk.
Jammer genoeg er nog een weekje moeten over pitten,
voor ik zover was.
Verlof, het is eens iets anders.
Te anders voor mijn weke brein,
daar ik er altijd een weekje over doe om te wennen.
Jammer genoeg.

We blijven thuis!
Zalige gedachte.
Weeral content,
tevreden geen bergen te moeten verzetten.
Opstaan en content zijn,
"weeral content".
Zoals altijd,  raad van mijn vader.
Iedere dag een beetje content zijn, maakt u een gelukkig mens.
Onder het motto YOLO.
Al wordt dit "woord" meestal in een tegengestelde "grootse" zin gebruikt.

Nog eentje uit de scanner van deze week.
Wat hou ik toch van 'film'.
Tri x 400 - ID11 (1-1) - leicaM6.



Geen opmerkingen: