***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Stof rond het rubber.

Fotokor1 9x12cm negatieven.
(1934)
eerste portret.

Gierig da we zijn
Taco ontwikkeling met 600 cl.
200cl te weinig dus.
Donkere linker zijde als gevolg.

Vlakfilm uit frigo,
filmcassettes laden in een 'changing bag' bij 29°c.
geen goed idee.
Condens op het filmvlak doet de film direct aan het glas kleven,
met alle 'gevolgen' van dien.
En wat de taco ontwikkeling aangaat,
gebruik dus wel degelijk een haar-rekkertje hé.
De stof rond het rubber hebben 'we' wel degelijk nodig.

Alle 'filterkes' die ik ooit digitaal probeerde zitten in dit beeld.
Of mijn jongste dit leuk zal vinden da weet ik niet.
Puur Natuur.
Juist wat 'digitaal contrast'.
Sorry daarvoor,
is ook mijn eerste keer  hé.

Nu weet ik zeker.
Ik ben er trots op.
Op de foto, en de dochter.
© Sesselle Kurt

Ps : brengt op een een of andere vreemde manier mijn vrije grafiek verleden terug.




© Kurt Sesselle

Geen opmerkingen: