***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Veel geluk ermee. ( HAHAAAAAAA )

Scannen nu.
Eerlijk.
Toen ik deze namiddag de scanner mee naar huis nam,
had ik heel even den indruk in zijn ogen te lezen:
Veel geluk ermee, wat een pret.
Weet niet waarom men daar zo broodnodig negatief moet over doen.
Scannen.
Lukt aardig.
Ik ben der nog lang niet.
Maar dat hoeft ook niet.
2 uur na installatie.

Zelfde verhaal met da 'pushen en pullen' van film.
Of het ligt aan mijn steeds weer terug kerend beginners geluk.
Of,...

Een raad kan ik wel meegeven.
DURVEN en vooral DOEN!
En graag
vol op uw bek gaan.

Het beeld waar ik zo naar uitkeek.
Mijn foto voor 2015, da staat al vast.
Persoonlijk,
handen spreken!
Misschien iets voor Oogspanning?



© Kurt Sesselle

Geen opmerkingen: