***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Onder de noemer 'alles voor het vaderland'.

Voila.
De laatsten bak 9x12 cm is aan het sudderen.
Al bij al matig tevreden.
Veel werk,...
Da wel.
En de kostprijs daar had den dezen blijkbaar niet bij stilgestaan.
;-)
Onder de noemer alles voor het vaderland.
Viva uesteklu.!

Rest van de foto's worden dit weekend ontwikkeld en gescand.
35 en 120 film. (Oogspanning einde september)

Zit met zeer vreemde fenomenen.
Nu kan da ook niet anders.
Te weten dat de foto's in Oosteeklo zijn gemaakt.
Voorbeeldje? (zie foto).
scherpte in het front van de foto is ok.
Het midden is ok.
Achter links top
rechterkant achter volledig off focus.
Beeld is zo uit de scanner gekomen.
Enkel het contrast wat aangepast.
Beweging-onscherpte is het niet.
Of 't zoe moeten zijn dat 'den toog' en die kaders aan de muur ook een eigen leven zijn gaan leiden.
Raar.
HEEEEEEL raar.
De foto waar ik het meest naar uitkeek.
:-(
En da is nog maar het begin van mijn miserie.
Waar ben ik aan begonnen.

?

2 opmerkingen:

LUKVANHAUTE zei

NOOIT opgeven zegt mijn jongsten in Hong Kong en eigenlijk heeft hij gelijk
Luk VH

LUKVANHAUTE zei

NOOIT opgeven zegt mijn jongsten in Hong Kong en eigenlijk heeft hij gelijk
Luk VH